Požadavky (Základní)

Král:

Král může pozvat aktivní a neutrální guvernéry, aby se přesídlili do svého království, a to umístěním Menhira na volné pole na mapě. Menhir může být umístěn na volná pole uvnitř království, kromě:

Guvernér

Guvernéři mohou přijmout pozvání k přemístění, pokud:



Herní svět: 


Pokud je úroveň Divu Světa pod 50, mohou králové posílat pozvánky na přemístění, jinak ne :-) 


Funkční přehled



Popis

Pozvánka k relokaci - návod pro krále

Kde najdu tlačítko pozvání k přemístění?


Tlačítko najdete na mapě. Ujistěte se, že máte uvnitř hranic svého království prázdná pole. Když kliknete na prázdné pole, objeví se kruhová nabídka s tlačítkem pozvání. Nyní klikněte na ikonu koruny.

Jak mohu pozvat guvernéra, aby se přestěhoval do mého království?


Po kliknutí na korunkové tlačítko v kruhové nabídce mapy se zobrazí okno s pozvánkou. Tam můžete vidět rozdělení zdrojů pole, které jste vybrali. Chcete-li pozvat guvernéra, musíte vyhledat hráče v druhé části obrazovky. Vyberte guvernéra a odešlete pozvánku. Na pole, které jste nabídli k přemístění, bude umístěn Menhir.


Proč někdy není možné zaslat pozvánku guvernérovi?


Guvernéři jsou vázáni určitými podmínkami, aby mohli přijmout vaše pozvání. Pokud tyto podmínky v době, kdy je chcete pozvat, ještě nesplňují, systém neumožní odeslání pozvánky.


Důvody jsou zobrazeny jako varovná zpráva v okně pozvánky. Zde je seznam důvodů, proč nelze odeslat pozvánku:


Co je Menhir?

Menhir označí pole vyhrazená pro guvernéry, aby se mohli do těchto polí přesunout. Menhir je viditelný pro všechny hráče v herním světě. To znamená, že si každý může ověřit, kdo by se mohl přesunout do pole. Osadníci navíc nemohou postavit novou vesnici na polích, která obsahují Menhir.


Co se stane s mými osadníky, pokud jsou posláni na Menhir?


Pokud je Menhir umístěn poté, co jste již vyslali své osadníky, vrátí se do své vesnice po příjezdu na místo Menhir.



Jak mohu zrušit pozvání k přemístění?


Chcete-li pozvánku zrušit, musíte otevřít podrobný pohled na Menhir na mapě. Chcete-li to provést, klikněte na Menhir, který chcete odstranit, a poté na lupy uprostřed kruhové nabídky. Pozvánku můžete zrušit zde. Tím odstraníte Menhira z pole a odvoláte pozvánku.


Kolik pozvánek na přemístění mohu poslat?


První omezení spočívá v tom, že máte povoleno mít pouze tři nevyřízené pozvánky na přemístění najednou. Pokud tedy chcete poslat nové pozvánky, ujistěte se, že jsou pozvánky přijaty co nejdříve. A druhým omezením je velikost vašeho království a prázdná pole, která obsahuje. Pokud chcete do svého království pozvat více guvernérů, musíte se ujistit, že se vaše království rozšiřuje a nabízí volná místa.




Proč byla moje pozvánka odstraněna?


Kdykoli již nejsou pro vaše království splněny podmínky pro přemístění, nevyřízené pozvánky budou odstraněny. To by se stalo, kdyby:




Co se stane, když guvernér přijme moje pozvání?


Pokud guvernér přijme pozvání k přemístění, bude přemístění zahájeno. Guvernérská vesnice nahradí Menhir na mapě a guvernér bude nyní součástí vašeho království. Více detailů zde (en) - What happens to my village when a relocation invitation is accepted?

Pozvánka k přemístění - pro guvernéra

Kde najdu pozvánku na přemístění, kterou jsem dostal od krále?

Pozvánku k přemístění najdete, stejně jako pozvání do království, na velvyslanectví nebo v okně komunit. Obdržíte také oznámení o pozvánce, které otevře pozvánku, pokud na ni kliknete. Pozvánka vám ukáže všechny podrobnosti, například místo, kam se můžete přesunout. Je jen na vás, zda to přijmete nebo ne.

Samotná relokace 

Co se stane s mou vesnicí, když je přijata pozvánka na přemístění?


Když přijmete pozvání, vaše vesnice se přesune na určené místo a nahradí Menhir, který byl umístěn na mapě. Také se připojíte ke království, které vás pozvalo.


Když se přestěhujete, vaše vesnice si ponechá všechny své budovy.


 


Pouze vaše pole zdrojů nebudou přemístěna, protože nové umístění může mít jiné rozdělení zdrojů ve srovnání s vaším starým umístěním. Všechna pole prostředků aktuálně ve frontě budovy budou tedy zrušena. Jako kompenzaci za zdroje, které jste investovali do rozvoje svých polí zdrojů, vám bude vrácena částka kolem těchto zdrojů jako hromady zdrojů ve vašem inventáři. Tyto prostředky můžete použít k vytvoření prostředků v novém umístění.




Nezapomeňte věnovat pozornost spotřebě plodin. Jelikož pole plodin budou zničena, můžete v závislosti na velikosti vojska skončit s negativní produkcí plodin. Při přemístění se ujistěte, že máte dostatek zásob plodin pro své jednotky. Jinak přijdete o jednotky. A co nejdříve si vytvořte pole pro plodiny na novém místě.


Jak mohu použít hromady zdrojů?


Po přemístění obdržíte hromady zdrojů v závislosti na počtu zdrojů, které jste investovali do upgradu polí zdrojů. V závislosti na množství najdete ve svém inventáři malé, střední nebo velké hromádky. Hromadu můžete buď okamžitě spotřebovat, nebo je můžete spravovat. Velké hromádky můžete rozdělit na menší nebo je libovolně sloučit do větší hromádky bez ztráty hodnoty.


Co se stane s mými jednotkami, když je přijata pozvánka k přemístění?


Někteří z vašich vojáků musí při přesunu upravit svůj pohyb. Pojďme se podívat na to, co vaši vojáci udělají:


Vaši obchodníci budou nadále obchodovat.

Pocty nebo dodávky ukradeného zboží zůstanou zachovány.

Pokud jste poslali svého hrdinu na dobrodružství, bude v dobrodružství pokračovat.

Vracející se vojáci i uzdravení vojáci stále vědí, jak se vrátit a budou pokračovat v cestě.

Vojska obsazená doma zůstanou ve vesnici. To zahrnuje také jednotky, které jste zajali.


Proč nemohu přijmout pozvání na přemístění?



Jsem pod útokem, mohu se ještě přestěhovat?


Pokud jste napadeni, budete moci přijmout rezervaci přemístění. Tato možnost umožňuje přemístění ihned po zásahu posledního příchozího útoku. Umístění vojáci zůstanou, dokud nenastane skutečné přemístění. Navíc nelze vyslat vlastní jednotky. Rezervaci lze zrušit, dokud neuplyne polovina doby odpočítávání.



Chytil jsem zvířata ve své vesnici. Také se přestěhují?


Ano, zajatá zvířata jsou jako vaše vlastní jednotky. Zůstanou s vámi, když se přestěhujete a budete dál bránit svou vesnici.




Mám město. Co se stane, když se přestěhuji?


Pro město platí stejná pravidla jako pro vesnici. Budou přemístěny všechny budovy, ale nikoli pole zdrojů. Vzhledem k tomu, že pole zdrojů jsou zničena, bude odečtena populace, kterou přidali do vašeho města nebo vesnice. Ujistěte se, že populace, kterou ztratíte se zničenými poli zdrojů, nesníží vaši celkovou populaci pod 1000. Pokud klesne pod toto číslo, vaše město bude po přemístění degradováno zpět na vesnici, protože podmínky pro město již nebudou splněny.

Co mi tato zpráva o přemístění ukazuje?


Poté, co jste úspěšně přemístili svou vesnici, obdržíte hlášení. Zpráva vám ukáže, odkud jste se přestěhovali a kolik hromad zdrojů jste z přemístění obdrželi.



Pokud máte nějaké problémy s přemístěním, například jste nezískali správný počet hromádek prostředků, sdílejte tuto zprávu s týmem podpory. Poté mohou případ lépe prošetřit, protože budou mít důležité informace, které potřebují.


Právě jsem dokončil relokaci. Mám nějaká omezení?


Po přemístění budete čelit rekuperační fázi v délce 12/rychlost-herního-světa hodin, během které nemůžete útočit, ale můžete být napadeni jinými hráči, kromě členů vašeho nově připojeného království. Jediná výjimka z tohoto pravidla: Můžete útočit na lupičské tábory a úkryty.


*Platí pouze pro herní světy spuštěné 21. prosince 2021 a později.